OBRINT LA FINESTRA

M'agrada assomar-me a la finestra i veure que hi ha més enllà. Normalment després me retiro a l'habitació i continuo amb el que estava fent. Avui m'han pegat una espenteta i he decidit travessar la finestra.

jueves, 19 de marzo de 2015



AUTORRETRAT AMB PAPALLONA


La papallona descansa però està ahí. Té les ales replegades per a agafar força i volar de nou. Picoteja d'una flor a una altra, és inquieta i li agrada jugar. Ara renova l'esperit sobre el meu muscle.





 En breu tornarà a volar i veureu com els dibuixos de les seues ales s'estenen per a captivar-nos de nou.

14 comentarios:

  1. La creativitat té unes ales precioses. M'agraden els teus dibuixos i m'agraden els teus relats.
    Em deixaré captivar tan bon punt despleguis les ales.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcie Maijo per mostrar-tes sempre tan animada

      Eliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Esperant el vol de la papallona... Miro i remiro el teu dibuix.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Està agafant forces per a volar, però ho farà. Besets.

      Eliminar
  4. Hola Roxana:
    Gràcies per mostrar el teu rostre, amb aquest bonic dibuix.
    Endavant amb un al-legre vol de papellona.
    Petons, Montserrat

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En aquesta pìntura medito o dibuixo, o potser escric. Igual ho estic fent tot alhora. Una abraçada Montserrat.

      Eliminar
  5. moltes gràcies pel regals dels teus contes i pel retrat del rostre espill de l'anima que anima...dibuix pintura imaginació i reviscolada aquí t'esperem amb es braços i els ulls oberts

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Què bonic el que dius Elfre. Intentaré publicar cada setmana, dibuix o conte o tot alhora. Salut.

      Eliminar
  6. Rosana, he llegit els teus bons desitjos cap a les falles, però t'he hagut de llegir des del correu, havia perdut el bloc, la contrassenya i no tinc l'abast del bloc, també t'havia perdut a tu, que no podia recordar el nom del teu bloc, tot i portar-me un disgust em vaig donar per vençut i, ara gràcies a eixe bloc, que el tinc en la xarxa penjat, però aliè t'he retrobat, ja t'he tornat a posar als meus favorits, perquè i no t'ho he dit vaig canviar de bloc, perquè havia acabat una etapa. Ara et comente l'escrit.

    ResponderEliminar
  7. Bon aspecte d'una dona bona i de bon cor. Els meus nous blocs són aquests en què t'escric.

    Vicent

    ResponderEliminar
  8. Gràcies, passejaré pels teus nous blogs

    ResponderEliminar
  9. La papallona...
    les papallones...
    el seu vol magic ens renova l'ànima.


    Gràcies.
    Una Abraçada.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Així és. Renova i dóna alegria. Gràcies per comentar.

      Eliminar