OBRINT LA FINESTRA

M'agrada assomar-me a la finestra i veure que hi ha més enllà. Normalment després me retiro a l'habitació i continuo amb el que estava fent. Avui m'han pegat una espenteta i he decidit travessar la finestra.

martes, 4 de octubre de 2011

Aquest diumenge vam celebrar l'aniversari del meu fill . La meua germana va fer un pastís i jo vaig escriure aquesta poesia inspirada amb ell

LUCAS

Lucas era un bon xic

Que li agradava somiar

Cada dia quan tornava

De l’institut d’estudiar

Feia promte tots els deures

Per a poder entrenar

I mentre feia flexions

Pensava en Pau Gasol

Quan corrria, amb Michel Jordan

I quan feia abdominals

Ricky Rubio estava al cap

Tornava cansat a casa

Per haver-se esforçat

Però feliç de poder

Fer el que més li agrada

I és que si estàs concentrat

Encara pot sobrar temps

Per poder-lo aprofitar

A basket o dibuixar

Els seus ídols estimats

Podreu veure el pastís pròximament en http://dolc-i-mes.blogspot.com/

5 comentarios:

  1. Quan siga el meu aniversari, jo també vull un pastís i una poesia.

    ResponderEliminar
  2. i jo també m'hi apunto!
    Felicitats per en Lucas, i per a tu rosana!
    quin goig!

    ResponderEliminar
  3. Be Rosana, m´en vaig cap a l´altre blog.
    Aci disfruto del Poema.
    A l´altre amb menjaré amb els ulls el pastis.
    Petons, Montserrat

    ResponderEliminar
  4. Jpmerch ja ho mirarem això! gràcies.
    Fanal blau recullo les felicitacions, un abraç.
    Montserrat si puguera t'enviarie un trocet de pastís.
    Carme, gràcies!

    ResponderEliminar