OBRINT LA FINESTRA

M'agrada assomar-me a la finestra i veure que hi ha més enllà. Normalment després me retiro a l'habitació i continuo amb el que estava fent. Avui m'han pegat una espenteta i he decidit travessar la finestra.

sábado, 24 de septiembre de 2011

LETRAS TITUBEANTES

La prima Mariola vacilaba al escribir, no porque le faltaba fantasía o historias que contar, sino porque las letras se le rebelaban y cada vez aparecían escritas de una manera. Así la “erre”, en ocasiones, la hacía más pequeña que de costumbre y sonaba como un socavón en medio de la palabra, o un pozo. La “ele” se elevaba tanto que parecía una montaña en medio de una frase. A veces, las separaciones entre las letras eran tan pequeñas que el texto se asemejaba a pueblos unidos por un hilo invisible. Otras, repetía las palabras cuando no tocaba y sonaba como un eco extraño. Escribía para mostrar todo su mundo, y a veces, lo que quedaba era el mundo de otro. Así que se impuso como gimnasia diaria mover la mano y escribir en trazo fuerte para dominar las letras y que el reflejo en la página fuera el decidido por ella. No recuerda si fueron días o semanas, pero al final ahí quedó el mundo de Mariola donde las montañas, los ecos y los socavones estaban donde tenían que estar.

7 comentarios:

  1. un bon conte de lletres que dubten

    ResponderEliminar
  2. HOLA ROSANA:
    Saps m ´agraden els teus contes.
    Son diferents, tene aqueste especie de misteri entre la realitat i la ficció.
    Petons, Montserrat

    ResponderEliminar
  3. Doncs la felicito molt acaloradament, per la meva lletra mai no he aconseguit que fos endreçada i polida, per més caligrafia que em van fer fer a la meva època d'escola.

    Llegir i escriure sempre m'ha agradat, però les meves línies escrites a mà, sempre sembla que ballin desorganitzadament... classes de ball obligatòries al menys que ballin al mateix so.

    ResponderEliminar
  4. Quina imaginació que tens!
    A mi també em passa el que diu la Carme.

    ResponderEliminar
  5. UF... Ardua tarea la de domesticar las letras. Si yo te contara... Las mías, las manuscritas, se han apoderado del todo de la situación y no hay manera. Yo ya me he rendido.

    Un beso

    (Me alegra verte de vuelta. Y al blog también)

    ResponderEliminar
  6. Tot és qüestió de proposar-s'ho. "Si vols pots". Hi ha gent que s'ha proposat escriure a l'inrevés com feia Leonardo Da Vinci.
    Curt però bo (dels que m'agraden).
    Petonets.

    ResponderEliminar
  7. Elfreelang gràcies, de vegades són elles les que dubten i no nosaltres, altres és a l'inrevés.

    Montserrat moltes gràcies sempre em llegeixes amb carinyo.

    Carme no està mal això de les classes de ball obligatòries, igual ho hem de probar! Un abraç.

    Jpmerch...iu segur que teniu una lletra bonica i original, gràcies per entrar.

    Anca, conociéndote seguro que pones a tus letras firmes para componer tus historias. Besos y gracias.

    Maijo moltes gràcies. Sí, jo també m'apunto a això de qui vol pot, en eixes estem. Besets.

    ResponderEliminar